عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازديد : 706
نويسنده : ابراهیم

World-War-II-TCG 

World War II: TCG یک بازی اکشن و هیجانی برای سیستم عامل اندروید که بر اساس جنگ جهانی دوم ساخته شده است . ارتش ، پیاده نظام و هواپیماهای خود را آماده جنگ نموده و قدرت خود را به همگان نشان دهید . از قدرتمند ترین و جدیدترین سلاح ها استفاده کنید و دشمنان را از پای درآورید . فرماندهی نیروهای خود را بر عهده بگیرید و به آن ها دستور دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام آن به صورت کاملا آنلاین اشاره داشت . بیش از ۱۰۰ ماموریت در این بازی گنجانده شده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . با دوستان خود رقابت کنید و آن ها را به چالش بکشانید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی عرضه شده است .

 



:: برچسب‌ها: World War II: TCG v1 , 2 , 6 + data ,
تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازديد : 587
نويسنده : ابراهیم

Par-72-Golf-3

Par 72 Golf HD یک بازی گلف سه بعدی و واقع‌گرایانه است که دارای ۱۸ مجموعه زمین بازی در محیطهای مختلف مانند کوهستان، بیابان و ساحل دریا می‌باشد.

ویژگی‌ها:

حجم باورنکردنی ۱٫۳ مگابایت !



:: برچسب‌ها: Par 72 Golf HD v3 , 1 , 5 ,
تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازديد : 608
نويسنده : ابراهیم

Pho.to Lab PRO - photo editor

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار های متعددی در زمینه ویرایش تصاویر برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین ، معروف ترین و قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه ویرایش عکس به نام Pho.to Lab PRO – photo editor را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به لطف وجود ۶۲۰ فریم جذاب و شگفت آور دیگر جای هیچ گونه نگرانی ای جهت ویرایش تصاویر نیست ! قالب ها ، قاب ها و فریم های موجود را مطابق با سلیقه خود انتخاب نموده و آن ها را بر روی تصاویر خود قرار دهید . لازم به ذکر است که پس از اتمام کار می توانید عکس ویرایش شده را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و … به اشتراک بگذارید . عکس های انسان را به حیوان منتاژ کرده و دوستان خود را حیرت زده کنید .



:: برچسب‌ها: Pho , to Lab PRO – photo editor v2 , 0 , 152 pro ,
تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازديد : 626
نويسنده : ابراهیم

Desktop-VisualizeR

آیا سایز دقیق ویدجت های گوشی خود را نمی دانید ؟ به کمک نرم افزار Desktop VisualizeR می توانید به آسانی ویدجت های خود را در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس خود را به عنوان یک ویدجت و تصویر زمینه انتخاب کرده و سپس آن را در صفحه نمایش قرار دهید . سایز ویجت خود را انتخاب نمایید و سپس آن را در صفحه تزیین کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود پلایگن های مختلف و رابط کاربری شیک ویدجت ها اشاره داشت . لازم به ذکر است که در این نسخه از برنامه مشکل ترجمه به صورت کامل برطرف شده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید .



:: برچسب‌ها: Desktop VisualizeR 1 , 4 , 6 , 5 ,

هدف از ساخت اين وب راحتي كاربران عزيز وبه دست اوردن بهترين هاي اندرويد در كوتاه ترين زمان است اميدوارم از مطالب وب لذت ببريد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اندروید ایران و آدرس androidownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com