عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازديد : 406
نويسنده : ابراهیم
بازی اندروید دوچرخه سواری در کوهستان Bike Mayhem Mountain Racing  که جزو بهترین بازیهای ورزشی و دوچرخه سواری است و شما باید برای رقابت در مسابقه 19 کوهستان مختلف بیش از 100 مسیر مسابقه را طی کنید که این مسیرهای مسابقه از مکان های واقعی الهام گرفته و طراحی شده اند.
با بیش از 80 مورد دوچرخه که بصورت واقعی شبیه سازی شده اند و شما باید به عنوان یک دوچرخه سوار ماهر مسابقات خود را شروع کنید و با سرعت از کوه ها بالا و پایین بروید و مراقب باشید در این شیب های تند واژگون نشوید یا در اعماق دره سقوط نکنید. بازی Bike Mayhem Mountain Racing دارای تعداد مراحل بالا و گرافیک زیبایی می باشد که می توانید هم اکنون از آن بروی اندروید خود لذت ببرید.
به روز رسانی به جدیدترین نسخه
بازی دوچرخه سواری اعتیادآور برای اندروید Bike Mayhem Mountain Racing 1.3.1

تغییرات نسخه جدید Bike Mayhem Mountain Racing 1.3.1:

- اضافه شدن دو کوه جدید

- دوچرخه های جدید

- آیتم های دنده ای جدید

- بهبود عملکرد

- قابلیت انتخاب سطح

- رفع اشکالات و اشکال انرژی



:: برچسب‌ها: بازی دوچرخه سواری اعتیادآور برای اندروید Bike Mayhem Mountain Racing 1 , 3 , 1 ,
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازديد : 393
نويسنده : ابراهیم
اضافه شدن آخرین نسخه لاکی پچر اندروید + آموزش

دانلود نرم افزار اندروید لاکی پچر نسخه جدید Lucky Patcher که اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در مورد این برنامه دهیم در یک جمله کوتاه باید بگوییم : حذف لایسنس برنامه های پولی اندروید روت شده همین برای توضیح این نرم افزار کفایت میکند

توضیحات کامل در مورد نرم افزار Lucky Patcher : ممکن است برخی از برنامه های موجود در سایت ها و مارکت هایی که دانلود میکنید برای دریافت لایسنس و خرید نرم افزار به شما اخطاری مبنی بر خرید لایسنس دهند و شما هم نخواهید برنامه را بخرید, Lucky Patcher ارائه شده است تا به آسانی و بدون خرید لایسنس بتوانید از امکانات تمام برنامه ها و بازی های اندروید بصورت کامل استفاده کنید.

البته برای استفاده از لاکی پچر باید خدمت شما عرض کنیم که گوشی اندروید شما باید روت شده باشد و اگر نمیدانید روت چیست و چطوری گوشی اندروید خود را روت کنیم برروی متن داخل پرانتز کلیک کنید( روت چیست و چگونه اندروید را روت کنیم) تا امکان استفاده از برنامه برای شما فراهم شود.

برنامه ای جهت حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید پیشنهاد ویژه اندرویدانلود - آپدیت به آخرین نسخه
نرم افزار حذف لایسنس ها در اندروید Lucky Patcher 4.3.2

تغییرات نسخه جدید Lucky Patcher 4.3.2:

- بهینه سازی نرم افزار

- رفع برخی مشکلات

- اضافه شدن پچ برای Core.jar

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حذف لایسنس ها در اندروید Lucky Patcher 4 , 3 , 2 ,
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازديد : 413
نويسنده : ابراهیم

City runner دانلود بازی سرگرم کننده فرار در شهر در استایل رانر که برای اولین بار در بین سایت های پارسی ویژه اندروید در یک موبایل منتشر شده است. این بازی توسط شرکت بازی سازی Gravity Games ltdساخته و برای پلاتفرم اندروید عرضه شده است و امتیاز 5 از 5 و قیمتی معادل 1.99 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد.

بازی که برای شما در این قسمت قرار داده ایم یک بازی خاص و سرگرم کننده می باشد که تا مدت ها شما را با خود همراه میکند. در این بازی شما در نقش یک پارکور کار قرار دارید که هدف آن جمع آوری پول های باد برده  دولت از روی پشت بام ها و ساختمان های شهر است, در جربان بازی چالش های زیادی را پیش رو دارید که باید پشت سر بذارید, که این امر سبب یک گیم پلی جذاب برای شما میشود.

دانلود بازی جدید در سبک و استایل رانر برای اندروید با نام فرار در شهر
City runner 2.2 - دانلود بازی اندروید فرار در شهر


:: برچسب‌ها: City runner 2 , 2 - دانلود بازی اندروید فرار در شهر ,
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازديد : 418
نويسنده : ابراهیم

بازی اندروید Where's My Water? 2 که بی شک جزو برترین بازی های اندروید است و در نسخه رایگان بازی شما فقط می توانید 40 مرحله را بازی کنید و بعد از آن باید هزینه چند دلاری پرداخت کنید تا بتوانید از تمام مراحل آن استفاده کنید, حال سایت یک موبایل برای نخستین بار در بین وبسایت های پارسی زبان نسخه کامل و جدید این بازی را ارئه کرده است, این بازی که آب من کجاست؟ یا به عبارت صحیح تر در جستجو آب؟ نام دارد یک بازی فوق العاده در سبک فکری است که کاری از کمپانی Disney است که بی شک تمام شما یکی از بازی های دیزنی را انجام داده اید و یا انیمیشن های این غول انیمیشن سازی را دیده اید و بی شک نام این کمپانی برای ضمانت کیفیت بازی کافی است.

در بازی اندروید در جستجو آب شما باید به خانواده تمساح ها کمک کنید تا بتوانند دوش بگیرند یا اینکه غذای خود را میل کنند, شما در مکان های مختلفی بازی را انجام خواهید داد و وظیفه شما رساندن آب یا فاضلاب به خانواده تمساح است بر اساس نیازشان, دقت کنید که این بازی چند صد مرحله خارق العاده و اعتیادآور داشته و شما هرگز از آن خسته نخواهید شد. باید با لمس انگشت مسیر های آب را طوری باز کنید که هم بتوانید اردک ها را جمع آوری کنید (برای کسب امتیاز 3 ستاره ) هم بتوانید ماموریت را برای رساندن آب به مقصد با موفقیت پشت سر گذارید.

در بعضی مراحل برای اینکه شما از روند بازی خسته نشوید داستان تغییر میکند شما باید بازی های کاملا متقاوتی را برای رساندن آب انجام دهید و یا اینکه از مخلوط شدن آب و فاضلاب جلوگیری کنید. سایت یک موبایل این بازی خارق العاده را به شما پیشنهاد میکند.

به روز رسانی به جدیدترین نسخه + کامل و آنلاک شده
Where's My Water 2 1.2.0 - بازی فکری اندروید در جستجو آب

تغییرات نسخه جدید Where's My Water? 2 1.2.0:

- به روز رسانی با بزرگترین تغییرات

- 40 سطح جدید در دو حالت ماجراجویی دزدان دریایی و غار دیوانه از گنجینه های پر رمز و راز و جشن تمساح ها

- تست مهارت ها و چالش ها در 70 مرحله جدید و 6 کلکسیون کامل

- اضافه شده مکانیک بالون جدید!



:: برچسب‌ها: Where's My Water 2 1 , 2 , 0 - بازی فکری اندروید در جستجو آب ,
تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازديد : 366
نويسنده : ابراهیم

دانلود نرم فزار عالی برای گرفتن عکس با نام ایکس ان حرفه ای دوربین XnInstant Camera Pro اندروید, برنامه ای که برای شما در قسمت قرار داده ایم که به شما امکان گرفتن عکس های بی نظیر را با دوربین گجت اندرویدیتان میدهد.

گرفتن عکس هایی واقعی در کوتاه ترین زمان ممکن با فیلتر های قوی و عالی این برنامه, شما قادر خواهید بود از حداکثر توان گوشی خود برای عکس گرفتن و ثبت لحظه هایی ناب استفاده کنید. نرم افزاری ایده آل برای گرفتن عکس هایی چند منظوره در مهمانی های خود, شما قادر خواهید بود عکس ها را به زیبایی در کنار هم بچینید و یک عکس واحد و عالی ایجاد نمایید.

یک دوربین حرفه برای اندروید با قابلیت های گسترده - برترین های اندروید - به روز رسانی به آخرین نسخه
دانلود XnInstant Camera Pro 1.0.7 - دوربین حرفه ای و فوری اندروید

تغییرات نسخه جدید XnInstant Camera Pro 1.07:

- رفع اشکالات در حالت پیش نمایش فونت ها

- رفع مشکل کرش شدن



:: برچسب‌ها: دانلود XnInstant Camera Pro 1 , 0 , 7 - دوربین حرفه ای و فوری اندروید ,
تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393
بازديد : 347
نويسنده : ابراهیم

Sine Mora دانلود بازی اندرویدی زیبا و بی نظیر ساین مورا که نسخه جدید اندرویدی آن بعد انتشار بر روی تمامی کنسول ها و آی او اس, هم اکنون در دسترس شما است, میتوانید این بازی را که قیمتی معادل 4.34 دلار در استور های اندرویدی دارد را به طور کاملا رایگان و تست شده داشته و از بازی کردن آن لذت ببرید.

بازی ساین مورا Sine Mora که ساخته ی بی نظیر شرکت Digital Reality در سبک اکشن در استایل نبرد های فضایی با سفینه های پیشرفته میباشد, حسی متفاوت را برای شما در بر خواهد داشت که بی تردید از بازی کردن آن لذت خواهید برد. داستان بازی حکایت نبرد های یک خلبان است که شما نقش آفرینی آن را بر عهده دارید که با کنترل سفیته های فضایی که در اختیار دارید باید در ماموریت های خود به نبرد دشمنان زمین بروید و آن ها را نابود سازید. شما برای نابودی این دشمنان از هیچ فرستی نباید قافل شوید زیرا ممکن است رها کردن آنها به قیمت جان خود وهم زرمانتان تمام شود, پس برای نابودی این دشمنان حتی اگر نیاز میبینید دست به تعقیبشان بزنید.بازی دارای گرافیک سه بعدی و گیم پلی داستانی زیبا و مهیج است که از صدا گذاری بی نظیری نیز برخوردار است.

بعد از انتشار این بازی در PC, XBLA, PS3 و iOS هم اکنون شما میتوانید در گجت های اندرویدی خود تجربه این بازی زیبای زیبا را داشته باشید.
Sine Mora 1.29 - دانلود بازی ساین مورا اندروید

تغییرات نسخه جدید Sine Mora 1.29:

- رفع باگ ها و اشکلات

- بهبود یافته برای کنسول های لمسی و غیر لمسی اندروید

- کاملا بهبود یافته و با رابطه کاربری عالی برای گوشی های سامسونگ

- پشتیبانی از چیپ های گرافیکی MOGA و NVIDIA SHIELD

- افزایش عملکرد

- اضافه شدن سفینه های فضایی نامرئی



:: برچسب‌ها: Sine Mora 1 , 29 - دانلود بازی ساین مورا اندروید ,
تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393
بازديد : 468
نويسنده : ابراهیم

Dark Lands سرزمین تاریکی بازی بی نقص و زیبا وعالی اندرویدی با گیم پلی و گرافیکی متفاوت و خاص که به تازگی برای دیوایس های اندرویدی عرضه شده است. بازی به طور رایگان در استور های اندروید قرار گرفته است اما تیم یک موبایل برای راحتی و بی هزینه بودن بازی گیم را در حالت مود شده قرار داده است تا شما به راحتی با این بازی سرگرم شوید.

با قهرمان خود همراه شوید و با داستان های حماسی که در پیش رو دارید روایت سرگرم کننده خود را بسازید, برای زنده ماندن تلاش خود را بکنید. در این بازی باید قهرمان خود را بسازید و با استفاده از آیتم هایی که بر روی آن سوار میکنید آن را تجهیز و قوی کنید, در دنیای تاریکی به جنگ شیاطین بروید و آنها را نابود سازید. تنها بازی به نبرد های خونین محدود نمی شود شما باید حواس خود را در جریان بازی حفظ کنید و از تله ها و چالش های خطرناک اختناب کنید تا بتواید این مراحل را به پایان برسانید.

دانلود نسخه مود شده نبرد در سرزمین تاریکی که از یک گیم پلی بی پایان و اعتیاد آور در سایت اندرویدانلود
Dark Lands 1.0.1 - دانلود بازی سرزمین تاریکی اندروید

ویژگی ها:

- بازی سرگرم کننده در 40 مرحله هیجانی با حالت های مختلف

- مبارزه در دنیای تاریکی و شیطانی

- کنترا آسان و گیم پلی روان

- قهرمان تحت هدایت خود را با استفاده از آیتم ها و دستاورد هایی که بدست می آورید قویتر کنید

- مبارزه با انبوهی از دشمنان خیالی و کاراکتر های شیطانی

- 50 دستاورد که باید در طول بازی آنها را بدست آورید

- بازی زیبا و گرافیکی متفاوت همراه با موسیقی متنی عالی و هماهنگ



:: برچسب‌ها: Dark Lands 1 , 0 , 1 - دانلود بازی سرزمین تاریکی اندروید ,
تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393
بازديد : 386
نويسنده : ابراهیم

Endomondo Sports Tracker PRO برنامه ای است برای تناسب اندام و ورزش که بر روی تبلت یا گوشی شما نصب می شود و مانند یک مربی صوتی به شما در تمرینات ورزشی کمک خواهد کرد. برنامه ای که 4.99 دلار قیمت نسخه حرفه ای آن است و حال جدیدترین نسخه ارائه شده را می توانید دانلود کنید و بر روی اندرویدتان نصب کنید تا ورزش های خود را مدیریت کنید و از امکانات فوق العاده آن لذت ببرید.

هدفمند کردن امور ورزشی و مدیریت کامل, این نرم افزار کاربردی اندروید برای ورزشکارانی است که دوست دارند به صورت برنامه ریزی شده و محاسبه شده ورزش کنند هست. برنامه برای ورزش های دو و میدانی، دوچرخه سواری، پیاده روی بسیار مناسب و ایده ال است. این برنامه نمودارهای مقایسه ای از میزان فعالیت، ضربان قلب، کالری مصرف شده و ... ارائه می دهد که می توانید با استفاده از این نمودارها در فاصله ماهانه یا سالانه میزان پیشرفت خود را مشاهده و آنالیز کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی برای تناسب اندام خود برنامه ای دقیق و مناسب تهیه کنید تا به هدف نهایی خود برای یک ورزش مدیریت شده برسید.

آخرین نسخه از برنامه اندروید ورزش و تناسب اندام با مربی صوتی - قیمت این نسخه 4.99 دلار که می توانید آنلاک شده آن را دانلود کنید
Endomondo Sports Tracker PRO 10.2.3 - نرم افزار اندروید ورزش و تناسب اندام

تغییرات نسخه جدید Endomondo Sports Tracker PRO 10.2.3:

- رفع اشکال پیغام خطار در تمرینات روزانه و قسمت های جنس، قد، وزن و موارد دیگر.



:: برچسب‌ها: Endomondo Sports Tracker PRO 10 , 2 , 3 - نرم افزار اندروید ورزش و تناسب اندام ,
تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393
بازديد : 395
نويسنده : ابراهیم

دانلود Trial Frontier بازی اندروید فوق العاده ای در سبک رانندگی با موتور است که بی شک جزو برترین بازی های اندروید خواهد بود این بازی کاری ار کمپانی قدرتمند Ubisoft است که حتما تمام دوستان نام این شرکت عظیم را شنیده اند و با بازی های آن آشنا هستند که حال پس از مدت ها بازی جدید را ارائه کرده است که البته پیش تر خبر آن را داده بود و همه منتظر ارائه آن بودن این بازی در قالب نسخه کامل به همراه دیتا هم اکنون آماده دانلود است.

250 ماموریت بازی را پشت سر گذارید تا از آن لذت ببرید سکه ها و منابع موجود در بازی را جمع آوری کنید تا بتوانید موتور ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید و آماده برای مراحل سخت تر باشید در دنیای موتور ها به کاوش بپردازید و دوستان خود با در بازی چند نفره به چالش بکشید. بازی با شخصیت های دیوانه و ماجراجویی در این دنیای بزرگ مبتنی بر فیزیک فوق العاده که کارکتر های بازی جذابیت آن را فوق العاده کرده است.

یک بازی فوق العاده جذاب به همراه دیتا که از شرکت Ubisoft Entertainment ارائه شده است.
Trial Frontier 1.0.0 - بازی اندروید موتور سواران بی باک + دیتا

ویژگی ها:

- 10 محیط فوق العاده برای تست مهارت های موتور سواری خود

- رقابت در بیش از 70 تراک فوق العاده

- بیش از 250 ماموریت کامل و چالش های متعدد

- جمع آوری سکه و به روز رسانی موتور خود

- 9 موتور در 3 دسته که می توانید آنها بصورت پله ای به روز رسانی و تقویت کنید

- داستان خنده دار و جذاب

- گرافیک سه بعدی



:: برچسب‌ها: Trial Frontier 1 , 0 , 0 - بازی اندروید موتور سواران بی باک + دیتا ,
تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393
بازديد : 395
نويسنده : ابراهیم

نرم افزار اندروید Camera HDR Studio Pro که در شاخه فتوگرافی است یکی از قدرتمندترین برنامه های ایجاد تصاویر واقعی است که می توانید با آن عکس های واقعی با ترکیب رنگ بندی های فوق العاده را برای خود به ثبت برسانید. برنامه کامل بهینه با الگوریتم HDR است که می توانید وضوح بالایی را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

ایده ای از الگوریتم HDR برای در نظر گرفتن دو عکس یکسان با نور مختلف که می توانید آنها را در قسمت Tone Mapping با یکدیگر ترکیب نمایید و یک عکس جذاب را برای خود خلق کنید تمام قسمت های برنامه که خارج از ویرایش باید بصورت خودکارا نجام خواهد شد و هیچ جای نگرانی از استفاده از آن نداشته باشید یک الگوریتم عالی برای ثبت زیباترین لحظات شما در این برنامه جذاب که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

عکس های خود را بصورت طبیعی یا بصورت کارتونی ذخیره نمایید و آنها را به اشتراک گذارید و همچنین می توانید از افکت های خارق العاده برنامه نیز استفاده کنید تا در نهایت یک عکس زیبا داشته باشید همچنین قابلیت سفارشی سازی گسترده و فریم های جذاب که می توانید نسخه فول این برنامه را باز هم مانند همیشه از سایت یک موبایل برای نخستین بار در بین وبسایت های فارسی دانلود نمایید.

یک برنامه عالی فتوگرافی در نسخه حرفه ای که 1.99 دلار قیمت داشته و باز هم مانند همیشه بصورت رایگان از اندرویدانلود
Camera HDR Studio Pro 1.2.2 - نرم افزار اندروید گرفتن عکس واقعی

ویژگی ها:

- شوت های لمسی. و پشتیبانی از زوم.

- قابلیت های مختلف برای هر اندازه از تصویر.

- پیش نمایش آخرین عکس های گرفته شده است.

- قطع صدا عکس انداختن یا همان شاتر (در صورت پشتیبانی).

- شات کور، گرفتن عکس بدون صدا و یا نمایش، و جایگزین با لرزش

- تصاویر واردات و اعمال افکت های گوناگون بر روی آن از جمله HDR.

- وجود گزینه های صرفه جویی از جمله: صرفه جویی در کیفیت، صرفه جویی در موقعیت، ذخیره خودکار، ذخیره، اصلی و ...



:: برچسب‌ها: Camera HDR Studio Pro 1 , 2 , 2 - نرم افزار اندروید گرفتن عکس واقعی ,
تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393
بازديد : 497
نويسنده : ابراهیم

textPlus Gold Free Text+Calls نرم افزاری برای ارسال اس ام اس و ارتباط صوتی در هر کجا دنیا که می توانید با استفاده از اینترنت گوشی(Wi-Fi) با دیگران به صحبت بپردازید برنامه ای که 2.99 دلار قیمت داشته و حال می توانید نسخه حرفه ای آن را بصورت رایگان از سایت یک موبایل دانلود نمایید.(دوستان دقت کنید برنامه و نحوه کارایی آن استثناً تست نشده است)

آخرین نسخه حرفه ای که 2.99 دلار قیمت دارد و حال بصورت رایگان
textPlus Gold Free Text+Calls 5.9.6 - اس ام اس و تماس رایگان در اندروید

تغییرات نسخه جدید textPlus Gold Free Text+Calls 5.9.6:

- رفع برخی اشکالات



:: برچسب‌ها: textPlus Gold Free Text+Calls 5 , 9 , 6 - اس ام اس و تماس رایگان در اندروید ,
تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازديد : 428
نويسنده : ابراهیم

بازی اندروید Pou 1.4.38 که به اخرین نسخه به روز رسانی شده است, این بازی جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است, که حتما نام آن را شنیده اید و یا آن را بازی میکنید, خوب اگر تا به حال موفق به تجربه این بازی نشده اید همین حالا اقدام به دانلود بازی کنید و اگر هم از نسخه های قبلی استفاده می کنید حال نسخه جدید آن را تجربه کنید.

يک بازي ساده که ميليون ها نفر در سرتاسر دنيا به آن علاقمند شده اند و هر روز براي 10 دقيقه هم که شده است آن را اجرا ميکنند, اما چرا بازي به اين سادگي اين همه طرفدار پيدا کرده است؟ خوب سازنده بازي به دنبال نياز شما عزيزان و توجه شما دقت کرده است و بر همين اساس بازي بدون نقص را ارائه کرده است, که به جرات يکي از کاملترين بازي ها در سبک خودش مي باشد, البته بازي cling هم همانند آن مي باشد ولي اين کجا و آن کجا و اگر شما هم تا به حال قادر نبوديد اين بازي را برروي اندرويد خود نصب کنيد همين حالا اقدام به نصب بازي کنيد..

بازي پو با کسب امتياز 4.5 در گوگل پلي و 5 در سايت يک موبايل تبديل به يکي از پرطرفدارترين بازي هاي اندرويد شده است که فقط در سايت گوگل پلي نزديک به 500 ميليون بار دانلود شده است که در بين بازي ها شايد اين جزو چند بازي رکورد دار اندرويد باشد..

داستان بازي: فکر نکنيد بازي داراي داستان خيلي پيچيده اي است بلکه داستان بازي بسيار ساده است, يک موجود عجيب غريب در بازي وجود دارد که POU نام دارد و شما وظيفه داريد از آن نگهداري کنيد, به آن غذا دهيد, با او بازي کنيد, به او دارو دهيد, او را بخوابانيد, لباس ها و کفش ها و هر چيزي که فکر ميکنيد براي او قرار دهيد, مانند سيبيل, ريش, انواع مو, عينک ,کلاه و هر چيز ديگري که با گالري فوق العاده رو به رو مي شويد, البته داخل اين بازي بازي هاي متعدد ديگري نيز نهفته است که با آنها آشنا مي شويد..

شرح وظايف شما در قبال پو :
- به او غذا دهيد
- او را تميز کنيد
- با بازي هاي مختلف موجود در اتاق بازي او را سرگرم کنيد (به شدت اعتياد آور )
- در صورت خستگي او را به اتاق خوابش ببريد !
- حتي به حرف هاي شما گوش ميدهد و آنها را تکرار ميکند !
- بازي خود را سفارشي و پوو را آرايش کنيد
- کاغذ ديواري هاي متنوع براي اتاق هايش !
- لباس و کلاه هاي مختلف
- انواع وسايل بازي

به روز رسانی بازی POU به آخرین نسخه - یکی از زیباترین بازی های اندروید و تا 500 میلیون نصب و کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی
دانلود بازی Pou - به روز رسانی به آخرین نسخه

تغییرات نسخه جدید Pou 1.4.38:

- اضافه شدن رنگ عینک های جدید Bunny

- لباس عید پاک : جوجه و تخم مرغ

- بازی جدید جست و خیز

- رنگ توپ بسکتبال جدید

- بالش جدید در اتاق خواب

- مواد غذایی جدید و کلاه گیس جدید و...



:: برچسب‌ها: دانلود بازی Pou - به روز رسانی به آخرین نسخه ,
تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازديد : 515
نويسنده : ابراهیم

Link2SD Plus 3.4.6 برای انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده ار حافظه داخلی به حافظه خارجی است, تولید شده توسط Bulent Akpinar که برای گوشی و تبلت های اندروید نسخه 2.0 و بالاتر قابل استفاده است, این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود که در نسخه پولی آن بی شک امکانات بیشتری و کاربردی تری وجود دارد و این نسخه پولی به نسخه Plus معروف است, یعنی سازنده برنامه عنوان پلاس را بر روی ورژن پولی قرار داده و حال می توانید از نسخه کامل یا Plus را بصورت کاملا رایگان از سایت ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

انتقال و نصب برنامه و بازی در کارت حافظه خارجی اندروید

اگر نمی دانید کار این برنامه چیست؟ مهمترین دلیل محبوبیت آن نزد کاربران اندروید انتقال و نصب برنامه ها و بازی ها به کارت حافظه خارجی است! اندروید چنین امکانی را ندارد یعنی کارخانه های سازنده چنین امکانی را ایجاد نکرده اند که بر می گردد به سیاست کاری آنها و معمولا گوشی های قدیمی حافظه کمی دارند و یا برخی گوشی ها که حافظه داخلی آنها پر است بهتر است از این برنامه برای انتقال و نصب برنامه ها و بازی ها بر روی مموری کارت خارجی استفاده کنند.

قابلیت های متعدد در Link2SD Plus

البته امکانات نرم افزار Link2SD Plus به همین جا ختم نمی شود و ویژگی های این برنامه بسیار زیاد است, یعنی تا حدودی کار مدیریتی نیز انجام می دهد که نصب آن بر روی برخی گوشی ها تقریبا ضروری است, اگر می خواهید آخرین ورژن کرک شده این برنامه را دانلود کنید همین حالا از این مطلب اقدام به دانلود کنید زیرا ما همیشه آخرین نسخه تست شده را برای شما قرار می دهیم.

جدیدترین نسخه نرم افزار Link2SD که با امکانات کامل می توانید از آن لذت ببرید.
دانلود Link2SD Plus 3.4.6 - انتقال برنامه و بازی های نصب شده به کارت حافظه خارجی

تغییرات نسخه جدید Link2SD Plus 3.4.6:

- اضافه شدن منوی ریبوت شامل :power off, normal reboot, quick (hot) reboot, reboot recovery و ...

- اضافه شدن ویجت جدید برای Reboot

- اضافه شدن زبان جدید ( غیر از فارسی ) به روز رسانی ترجمه ها

- بهینه سازی و رفع برخی از مشکلات کلی

ویژگی ها:

- انتقال برنامه از کارت حافظه داخلی به کارت خارجی.

- حذف اتوماتیک کش های ایجاد شده.

- عدم وجود تبلیغات به دلیل آنلاک بودن نسخه پولی.

- جستجو در بین برنامه های کاربردی.

- بیش از 35 زبان را پشتیبانی می کند و امکان اشتراک گذاری اپلیکیشن ها را با دیگر دستگاه ها امکان پذیر می کند.

- استفاده از حالت خصوصی برنامه ها.

- نصب اتوماتیک برنامه ها روی حافظه خارجی و ده ها امکان دیگر...



:: برچسب‌ها: دانلود Link2SD Plus 3 , 4 , 6 - انتقال برنامه و بازی های نصب شده به کارت حافظه خارجی ,
تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازديد : 357
نويسنده : ابراهیم

دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets v3.6.6 : یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران گوشی های هوشمند دارند مصرف باتری بالا است و این مصرف نیز به دلیل امکانات بسیار زیادی است که این دستگاه ها ( گوشی, تبلت) دارند. شما میتوانید با کمک این نرم افزار به خوبی این مشکل را مدیریت و تا حد زیادی مصرف خود را بهینه و کاهش دهید. این نرم افزار با مدیریت باتری اندروید به شما این قابلیت را خواهد داد تا مدت زمان بیشتری از باتری گوشی یا تبلت خود استفاده کنید. بعد از نصب کردن این نرم افزار، یک ویجت بر روی هوم اسکرین شما اضافه خواهد شد که می توانید از آن برای مدیریت بهتر و دسترسی سریع تر استفاده کنید.

برخلاف دیگر برنامه های مدیریت و بهینه سازی باتری DU Battery Saver PRO & Widgets یک روش حرفه ای برای مدیریت و بهینه سازی دارد که توسط تجزیه و تحلیل مصرف باتری که شامل نرم افزار و سخت افزار است می شود, به گفته سازنده برنامه اگر از این نرم افزار بهینه ساز باتری استفاده کنید نه تنها مصرف شما بهینه شده و کاهش پیدا میکند بلکه طول عمر باتری اندروید شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته سازنده برنامه تا 70% بیشتر از حالت طبیعی باتری شما عمر خواهد کرد اگر از این نرم افزار استفاده کنید البته نسخه حرفه ای که ما برای شما قرار داده ایم, دارا بودن ابزار های متعدد مدیریتی و همچنین ویجت های فوق العاده باعث آن شده است تا امتیاز 4.6 را از آن خود کند.

آپدیت به آخرین نسخه 3.6.6 و قیمت در گوگل پلی 2.99 دلار به همراه ویدئو آنلاین با امتیاز 4.6 از 5 که آن را تبدیل به یکی از بهترین بهینه سازهای باتری در
افزایش عمر و کاهش مصرف باتری اندروید DU Battery Saver PRO & Widgets

تغییرات نسخه جدید Accupedo-Pro Pedometer 3.6.6:

- اضافه شدن جعبه پیام ها برای نمایش اطلاعات

- (تغییرات نسخه قبل) اضافه شدن قسمت حساب ها برای استفاده در صرفه جویی

- رفع عدم سازگاری با گوشی های خاص

- رفع مشکلات و سازگاری برای نظارت در مصرف شارژ اندروید 4.4



:: برچسب‌ها: افزایش عمر و کاهش مصرف باتری اندروید DU Battery Saver PRO & Widgets ,
تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازديد : 500
نويسنده : ابراهیم

Gravity Falls Mystery Attack دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده جاذبه فالز در سبکی استراتژی که توسط یکی از برترین شرکت های بازی سازی اندرویدی یعنی Disney ساخته و بر روی استور های اندرویدی جهت فروش قرار داده شده است, ما این بازی را در نسخه Full Unlocked قرار داده ایم تا بازی کردن این گیم برای شما لذت بخش وعالی باشد.

داستان بازی در مورد پسر و دختری به نام های مابل و گرانکل است که به طور اتفاقی با دنیای عجیب و دوست داشتنی برخورد میکنند که توسط یک سری موجودات خبیث و بی رحم در حال نابودی است, شما باید به کمک این مردم این سرزمین بیاید و با استفاده از تکنیک هایی که یاد دارید راه نجاتی برای آنها فرا هم کنید که امر باعث بوجود آمدن 40 مرحله زیبا و سرشار از هیجان برای شما میشود.

در دنیای این موجودات شما میتوانید برای تقویت شهر از برج های دفاعی استفاده کنید و هر آنچه میخواهید از فروشگاهی که در اختیار دارید بخرید, همچنین شما میتوانید برای تقویت نیرو های خود کاراکتر های قدرتمند و عالی خریداری کرده و با لشکر در دست داشته نیرو های دشمن را شکست دهید.

دانلود بازی جاذبه فالز به سبک استراتژیک که با قیمتی معادل 2.99 در گوگل پلی به فروش میرسد
Gravity Falls Mystery Attack 1.0 - دانلود بازی جاذبه فالز اندروید

ویژگی ها:

- گرافیکی عالی و محیطی جذاب

- بازی استراتژیک در محیطی وحشی

- داشتن فروشگاه برای خرید هر آنچه در بازی میخواهید

- داشتن آیتم های متعدد و پر رمز و راز

- داشتن تجهبزات نظامی عالی و برج های دفاعی متعدد

- شخصیت ها و کاراکتر های قدرتمند

- امکان بازی کردن به صورت آنلاین



:: برچسب‌ها: Gravity Falls Mystery Attack 1 , 0 - دانلود بازی جاذبه فالز اندروید ,
تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازديد : 438
نويسنده : ابراهیم

Dawn of Vengeance بازی اندرویدی طلوع انتقام برای شما طرفداران سایت یک موبایل, در این بازی شما شاهد یک نبرد تاکتیکی خواهید بود, که سبک کانتر برای اولین بار در بین سایت های فارسی عرضه شده است, این شاهکار از شرکت بازی سازی GameiMax ساخته و به صورت رایگان در استور های اندرویدی عرضه شده است.

اگر از عاشقان بازی های تفنگی هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم در این بازی شما نقش مایک یک مامور سازمان جاسوسی امریکا را دارید که در ماموریت هایی هیجان انگیز به دنبال نابودی حملات تروریستی است, و نجات دختر ربوده شد خود از چنگال این نیرو های قرون وسطایی است, شما به عنوان یک مامور باید تاکتیک های خاص خود را داشته باشید و در این ماموریت ها تمامی نقشه های آنها را برای حملات و استفاده کردن از دختر شما را نقشه بر آب کنید. لازم به ذکر است شما دستاورد ها و تجهیزات نظامی زیادی را دارید که باید آنها را در جریان بازی بدست بیاورید.

دانلود بازی جدید و به روز طلوع انتقام در ژانر اکشن برای اولین بار در اندروید
Dawn of Vengeance 3 - دانلود بازی طلوع انتقام اندروید

تغییرات نسخه جدید Dawn of Vengeance 3:

- بر طرف شدن باگ های بازی

- اضافه شدن محیط های شطرنجی

- دستاورد های رایگان



:: برچسب‌ها: Dawn of Vengeance 3 - دانلود بازی طلوع انتقام اندروید ,
تاريخ : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازديد : 684
نويسنده : ابراهیم

FRONTLINE COMMANDO 2 - بازی اندرویدی تکاور خط مقدم, یک بازی بی نظیر سوم شخص با گیم پلی عالی و بی نقص است, که نسخه جدید آن به تازگی برای اندروید عرضه شده است, ما نسخه جدید بازی را در حالت مود شده قرار داده ایم تا شما از بازی کردن آن لذت ببرید.

اگه از طرفداران بازی های تفنگی با یک میدان و انبار پر از اسلحه عالی میگردید این بازی برای شما ساخته شده است. در این بازی شما با انتخاب تیم خود توسط کارفرمای خود به ماموریت هایی سخت و دشوار فرستاده میشوید که تنها کار تیمی و تاکتیکی باعث زنده ماندن شما میشود. شما در 7 جبهه مختلف خواهید جنگید و در 40 ماموریتی که به انجام میرسانید از ابزار ها و تجهیزات نظامی گسترده ای استفاده خواهید کرد که تجربه ای تمام عیار را برای شما خواهد داشت.

دانلود قسمت دوم بازی تکاور خط مقدم نسخه ی نهایی و مود شده به سکه بی نهایت
FRONTLINE COMMANDO 2 2.0.0 - دانلود بازی تکاور خط مقدم اندروید

تغییرات نسخه جدید FRONTLINE COMMANDO 2 2.0.0:

- رویداد ها و تجهیزات کاملا جدید

- اندازه گیری مهارت های شما در برابر نیرو های مخالف دیگر

- نقشه ها و فرودگاه های جدید

- آیتم ها و سرم های جدید برای افزایش جان و بهروری بیشتر

- جوایز ها وعنوان های جدید را کسب کنید

- امکان اپدیت های جدید و اضافه شدن سلاح های جدید به صورت هفتگی



:: برچسب‌ها: FRONTLINE COMMANDO 2 2 , 0 , 0 - دانلود بازی تکاور خط مقدم اندروید ,

هدف از ساخت اين وب راحتي كاربران عزيز وبه دست اوردن بهترين هاي اندرويد در كوتاه ترين زمان است اميدوارم از مطالب وب لذت ببريد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اندروید ایران و آدرس androidownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com