عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازديد : 587
نويسنده : ابراهیم

Par-72-Golf-3

Par 72 Golf HD یک بازی گلف سه بعدی و واقع‌گرایانه است که دارای ۱۸ مجموعه زمین بازی در محیطهای مختلف مانند کوهستان، بیابان و ساحل دریا می‌باشد.

ویژگی‌ها:

حجم باورنکردنی ۱٫۳ مگابایت !



:: برچسب‌ها: Par 72 Golf HD v3 , 1 , 5 ,
تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازديد : 608
نويسنده : ابراهیم

Pho.to Lab PRO - photo editor

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار های متعددی در زمینه ویرایش تصاویر برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین ، معروف ترین و قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه ویرایش عکس به نام Pho.to Lab PRO – photo editor را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به لطف وجود ۶۲۰ فریم جذاب و شگفت آور دیگر جای هیچ گونه نگرانی ای جهت ویرایش تصاویر نیست ! قالب ها ، قاب ها و فریم های موجود را مطابق با سلیقه خود انتخاب نموده و آن ها را بر روی تصاویر خود قرار دهید . لازم به ذکر است که پس از اتمام کار می توانید عکس ویرایش شده را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و … به اشتراک بگذارید . عکس های انسان را به حیوان منتاژ کرده و دوستان خود را حیرت زده کنید .



:: برچسب‌ها: Pho , to Lab PRO – photo editor v2 , 0 , 152 pro ,
تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393
بازديد : 625
نويسنده : ابراهیم

Desktop-VisualizeR

آیا سایز دقیق ویدجت های گوشی خود را نمی دانید ؟ به کمک نرم افزار Desktop VisualizeR می توانید به آسانی ویدجت های خود را در صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا عکس خود را به عنوان یک ویدجت و تصویر زمینه انتخاب کرده و سپس آن را در صفحه نمایش قرار دهید . سایز ویجت خود را انتخاب نمایید و سپس آن را در صفحه تزیین کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود پلایگن های مختلف و رابط کاربری شیک ویدجت ها اشاره داشت . لازم به ذکر است که در این نسخه از برنامه مشکل ترجمه به صورت کامل برطرف شده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید .



:: برچسب‌ها: Desktop VisualizeR 1 , 4 , 6 , 5 ,
تاريخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازديد : 778
نويسنده : ابراهیم

DEAD TARGET

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سال ۲۰۴۰ فرا رسیده و جنگ جهانی سوم آغاز شده است ! این جنگ های پیاپی برای تغییر مرز کشور ها و سلطه کشورهای غربی رخ داده است . در این جنگ از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سلاح ها استفاده شده به طوری که پس از اتمام جنگ چیزی در دنیا باقی نخواهد ماند . تمامی این ها در بازی DEAD TARGET وجود دارند . زامبی ها تمامی کشورها را آلوده کرده اند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک کماندو این است که به جنگ با زامبی ها رفته و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و با آن ها رقابت نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است .

ویژگی های اصلی:

گرافیک سه بعدی و اچ دی بازی

کاوش در مکان های متعدد

وجود دستاوردهای متعدد

تعامل با محیط زیست



:: برچسب‌ها: DEAD TARGET v1 , 1 , 2 + data ,
تاريخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازديد : 701
نويسنده : ابراهیم

Great Little War Game 2

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

سربازان دیوانه خود را آماده کرده و فرماندهی نیروهای خود را بر عهده بگیرید . تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های موجود در بازی Great Little War Game 2 را به اتمام برسانید . نیروهای خود را جمع آوری نموده و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گیم پلی هیجانی ، گرافیک بسیار خوب و برخورد با شخصیت های متنوع اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

برخورد با شخصیت های جذاب

وجود میحط های سه بعدی

بهینه سازی برای تبلت ها

گرافیک بسیار عالی بازی



:: برچسب‌ها: Great Little War Game 2 1 , 0 , 9 ,
تاريخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازديد : 634
نويسنده : ابراهیم

 RAM-Manager-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار RAM Manager Pro میزان مصرف رم را بهینه سازی می کند . به کمک این برنامه قادر خواهید بود بر روی مصرف رم گوشی خود مدیریت داشته باشید . این برنامه با بستن اپلیکیشن های اضافه از مصرف شدید باطری جلوگیری می کند . توجه داشته باشید که این نرم افزار برای آن دسته از افرادی که حافظه بیشتری می خواهند بسیار مناسب می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

رفع باگ های جزئی



:: برچسب‌ها: RAM Manager Pro 6 , 1 , 3 ,
تاريخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازديد : 2294
نويسنده : ابراهیم

SwiftKey Keyboard

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

SwiftKey Keyboard یکی از بهترین و سریع ترین و هوشمند ترین کیبور های تولید شده برای دیوایس های اندرویدی می باشد . با استفاده از این کیبورد می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن تایپ کنید . از دیکشنری کیبورد استفاده کرده و کلمات کلیشه ای را تنها با تایپ یک یا دو حرف آن پیدا کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این کیبورد فوق العاده زیبا و شیک می باشد . این برنامه از زبان شیرین فارسی به صورت کامل پشتیبانی کرده و شما می توانید پس از نصب با دانلود کردن غلط یاب خودکار ، سرعت خود را در تایپ کردن کلمات به شدت افزایش دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن زبان های بیشتر

پشتیبانی از تم های جدید



:: برچسب‌ها: SwiftKey Keyboard v5 , 0 , 0 , 72 ,
هدف از ساخت اين وب راحتي كاربران عزيز وبه دست اوردن بهترين هاي اندرويد در كوتاه ترين زمان است اميدوارم از مطالب وب لذت ببريد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع اندروید ایران و آدرس androidownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com